پیش دانشگاهی سیدنی
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

پیش دانشگاهی سیدنی

پیش دانشگاهی سیدنی
پیش دانشگاهی سیدنی

پیش دانشگاهی سیدنی استرالیا

 

معرفی

پیش دانشگاهی دانشگاه سیدنی راه ورودی دانش آموزان خارجی برای ورود به دانشگاه های استرالیا و در واقع بهترین راه ورود به دوره کارشناسی دانشگاه سیدنی می باشد.

بهتر است بدانید از آنجاییکه دانشگاه سیدنی جز دانشگاه های گروه هشت می باشد، بنابراین لازمه ورود به دوره کارشناسی دانشگاه، گذراندن پیش دانشگاهی در همان جا می باشد. در صورت عدم تمایل دانش آموز می تواند از هریک از دانشگاه های دیگر استرالیا پذیرش بگیرد.

معمولا تمامی دانش آموزان پیش دانشگاهی سیدنی به دانشگاه سیدنی وارد می شوند. در سال 2010 این آمار 80% بود.

نزدیکی به دانشگاه سیدنی باعث می شود که محیط مدرسه کاملا آکادمیک باشد. در واقع دانش آموزان می توانند از بسیاری خدمات دانشگاه مانند کتابخانه و آزمایشگاه استفاده کنند. یک تور آموزشی آشنایی با قسمت های مختلف دانشگاه نیز برای دانش آموزان برگزار می شود. دانش آموزان هم چنین می توانند از مشاوران دانشگاه جهت انتخاب رشته خود مشاوره بگیرند.

 

نیازمندی های ورود

  • مدرک دیپلم سه ساله دبیرستان و یا مدرک پیش دانشگاهی،
  • حداقل 17 سال سن،
  • مدرک آیلتس.

توجه داشته باشید که اگر دانش آموز زیر 18 سال سن داشته باشد می تواند بدون ارائه آیلتس به استرالیا وارد شود و برای ورود به دوره پیش دانشگاهی آیلتس خود را در استرالیا اخذ نماید. دوره های زبان انگلیسی برای دانش آموزان خارجی برگزار می شود.

 

 شهریه

بسته به نوع برنامه پیش دانشگاهی که می تواند فشرده یا استاندارد باشد و یا تعداد واحدهای درسی انتخابی شهریه  از سالی 20000$ تا 30000$ متغیر است. توجه داشته باشید که این هزینه صرفا برای واحدهای درسی است.

 

خوابگاه

  • واقع در فاصله 10 دقیقه ای دانشگاه،
  • مجهز به اثاثیه و سرویس بهداشتی شخصی در هر اتاق ،
  • اینترنت و تلفن،
  • نزدیک به مراکز خرید و وسائل نقلیه عمومی.
  • اتاق ها یک نفره یا دو نفره هستند. اندازه اتاق ها نیز متفاوت است. هزینه ها یرای هر اتاق از هفته ای 224$ تا 355$ می باشد.

 

 برخی امکانات غیر آکادمیکی کالج

استخر، محوطه باربکیو، زمین فوتبال، بسکتبال، میز تنیس، کلوب عکاسی... دانش آموزان می توانند تیم های رقابتی تشکیل دهند.

 

فرم پذیرش را دانلود نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی