پیش دانشگاهی ملبورن ترینیتی
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

پیش دانشگاهی ملبورن ترینیتی

پیش دانشگاهی ملبورن ترینیتی استرالیا
پیش دانشگاهی ملبورن ترینیتی استرالیا

پیش دانشگاهی ملبورن ترینیتی استرالیا

 

معرفی

ترینیتی کالج، قدیمی ترین کالج ملبورن در سال 1872 تاسیس شد. در حال حاضر حدود 2000 دانش آموز و بیش از 800 دانشجوی خارجی دارد. کمپس اصلی کالج واقع در زمین دانشگاه ملبورن یعنی در 1.5 کیلومتری شمال شهر ملبورن می باشد.

کالج ترینیتی در واقع بهترین راه برای ورود به دانشگاه ملبورن می باشد. کالج در صورت تمایل دانش آموزان در هر زمینه تحصیلی دانشگاهی کلاس خصوصی برکزار می کند مانند: هنر، اقتصاد و بازرگانی، آموزش و معلمی، مهندسی، منابع غذایی، حقوق، پزشکی و دندانپزشکی، علوم سلامت، موسقی، علوم پایه و علوم دامپزشکی.

 

ترینیتی کالج خودمدرسه الهیات نیز دارد که دروس و رشته های خاص خود را ارائه می دهد.

به طور کلی دروس در واحد پیش دانشگاهی به دو دسته دروس اصلی و دروس اختیاری تقسیم می شوند.

دروس اصلی: تاریخ، ادبیات انگلیسی، تئاتر، انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه.

دروس اختیاری: ریاضیات 1، ریاضیات 2، فیزیک، رسانه و ارتباطات، شیمی، حسابداری، اقتصاد، محیط زیست، زیست شناسی، فیزیولوژی و موسقی.

 

خوابگاه

ترینیتی کالج 7 رزیدنتال کالج دانشجویی دارد. اتاق ها تک نفره و در اندازه های متفاوت هستند، اثاثیه کامل، خط تلفن و اینترنت دارند. در هر خوابگاه کتابخانه و اتاق کامپیوتر نیز هست.

در تمام خوابگاه ها غذا سرو می شود. دانش آموزانی که تمایل به محیط خوابگاه ندارند می توانند از آپارتمان های دانش آموزی خارج از دانشگاه و نیز از Homestay استفاده نمایند. Homestay یا در واقع زندگی با خانواده استرالیایی برای دانش آموزان جوان که تازه از محیط خانه دور شده اند مفید می باشد. 

 

خوابگاه های  ملبورن ترینیتی
خوابگاه های ملبورن ترینیتی

 امکانات غیر آکادمیکی کالج

دانشگاه چندین کلوب و انجمن تفریحی-ورزشی دارد از جمله: انجمن موسقی، کلوب رقص، انجمن فیلم، انجمن هنر، کلوب تئاتر، کلوب بازی، اتاق بیلیارد.. کالج در بسیاری زمینه های ورزشی تیم دارد و تیم خود را در مسابقات شرکت می دهد مانند: فوتبال قانونی استرالیا، نتبال، هاکی، شنا، والیبال، اسکواش، تنیس و بدمینتون.

 

فرم پذیرش را دانلود نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی