پیش دانشگاهی وسترن استرالیا
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

پیش دانشگاهی وسترن استرالیا

پیش دانشگاهی وسترن استرالیا
پیش دانشگاهی وسترن استرالیا

پیش دانشگاهی وسترن استرالیا

 

معرفی

تمام دانش آموزانی که قصد دارند به دوره کارشناسی دانشگاه وسترن استرالیا (عضو دانشگاه های گروه هشت) وارد شوند باید دوره پیش دانشگاهی را در اینجا بگذرانند. کمپس کالج در 3 کیلومتری کمپس اصلی دانشگاه قرار دارد. دانش آموزان قادرند از بسیاری خدمات دانشگاه استفاده نمایند. دانش آموزان حتی می توانند در کلوب های دانشجویی دانشگاه عضو شوند.

 

 برنامه درسی

دوره پیش دانشگاهی به سه صورت ارائه می شود: دوره فشرده، دوره استاندارد و دوره گسترده.

دوره فشرده خاص دانش آموزانی است که تسلط کامل به زبان انگلیسی دارند. این دوره 30 هفته است و در ماه های آپریل و اکتبر شروع می شود.

دوره استاندارد برای دانش آموزانی است که زبان انگلیسی آنها در حد متوسط است. این برنامه بسته به واحدهای اختیاری دو نوع می شود. نوع اول 40 هفته است که در ژانویه و جولای شروع می شود و نوع دوم 36 هفته که در اوائل سپتامبر آغاز می شود.

دوره گسترده برای دانش آموزانی است که در دوره استاندارد پذیرفته نمی شوند. این دوره شامل دروس پایه ای بیشتری است مانند ریاضیات یا علوم تجربی.  این برنامه 60 هفته است و در ژانویه و جولای آغاز می شود.

تعداد واحدهای اختیاری در کالج متنوع بوده و دانش آموزان می توانند واحدهای را انتخاب نمایند که برای ادامه تحصیل آنها در دانشگاه مناسب باشد.

 

نیازمندی های ورود

  • مدرک دیپلم سه ساله دبیرستان و یا مدرک پیش دانشگاهی،
  • حداقل 17 سال سن،
  • مدرک آیلتس.

توجه داشته باشید که اگر دانش آموز زیر 18 سال سن داشته باشد می تواند بدون ارائه آیلتس به استرالیا وارد شود و برای ورود به دوره پیش دانشگاهی آیلتس خود را در استرالیا اخذ نماید. دوره های زبان انگلیسی برای دانش آموزان خارجی برگزار می شود.

 

خوابگاه

کتابخانه، اتاق مطالعه، اتاق برای معلم خصوصی، اینترنت و خط تلفن، درمانگاه و خدمات پزشکی، سالن و زمین های ورزشی...

 

جهت اخذ پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی