دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه گریفیث

دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه گریفیث

دندانپزشکی در دانشگاه گریفیث
دندانپزشکی در دانشگاه گریفیث

رشته دندانپزشکی در دانشگاه گریفیث استرالیا

 

دوره های کارشناسی دندانپزشکی در دانشگاه گریفیث استرالیا

شرایط ورود: در صورتی که پیش دانشگاهی را در استرالیا نبوده اید یا باید مدرک کارشناسی داشته باشید یا آزمون GAMSAT را انجام دهید، در هر دو صورت یک مصاحبه خواهید داشت. آیلتس مورد نیاز 7 می باشد با نمره حداقل 6.5 در هر چهار مهارت.
  • کارشناسی بهداشت دهان و دندان و علوم دندانی: طول دوره 3 سال شهریه حدود 30000$. هر چه واحدهای تخصصی شما از میان واحدهای دندانپزشکی برداشته شود تا بهداشت دهان، شهریه نیز بیشتر خواهد بود.
  • کارشناسی بهداشت دهان و دندان و تکنولوژی های دندان: طول دوره 3 سال شهریه حدود 30000$.
 

دوره های ارشد و دکترای تحصیلی دندانپزشکی در دانشگاه گریفیث استرالیا

  • کارشناسی ارشد پروتز دندان: طول دوره 1 سال، شهریه حدود 36000$. داشتن مدرک کارشناسی یا بالاتر. دانشجویان ایرانی مدرک دندانپزشکی خود را به عنوان مدرک ارائه می دهند. بسته به وضعیت دانشجو ممکن است سابقه کار نیز درخواست شود. قبل از ورود به رشته دانشجو حتما مصاحبه می شود. آیلتس مورد نیاز 7 می باشد با نمره حداقل 6.5 در هر چهار مهارت.
  • کارشناسی ارشد ایمپلمنت: برای دانشجویان خارجی ارائه نمی شود.
  • دکترای دندانپزشکی با تخصص پریودنتولوژی: طول دوره 3 سال، شهریه حدود 42000$ در سال. شرایط ورود: ارائه مدرک دندانپزشکی برای دانشجویان ایرانی ( حداقل 5 سال طول دوره ) ، داشتن 2 سال سابقه کارحرفه ای، بسته به وضعیت پرونده ممکن است از دانشجو درخواست شود که  در آزمون مرحله اول RACDS که Royal Australasian College of Dental Surgeons ، ثبت نام کند. دانشجویان باید مدرک دندانپزشکی خود را توسط انجمن دندانپزشکان به ثبت برسانند.
 
منابع:

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۹ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی