دانشکده‌ حقوق دانشگاه مک کواری
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشکده‌ حقوق دانشگاه مک کواری

دانشکده‌ حقوق دانشگاه مک کواری
دانشکده‌ حقوق دانشگاه مک کواری

رشته حقوق در دانشگاه مک کواری استرالیا

 

این دانشکده در سال 1972 تاسیس یافت و در آن زمان سومین دانشگاه حقوق سیدنی بود. هم اکنون علاوه بر رشته های تحصیلی مقاطع مختلف، مک کواری بر روی تحقیقات حقوقی نیز تمرکز خاصی دارد.

 

کارشناسی حقوق در دانشگاه مک کواری استرالیا

  • کارشناسی حقوق: طول دوره 3 سال، شهریه سالانه 24000$. جهت ورود باید مدرک کارشناسی حقوق داشته باشید. آیلتس مورد نیاز ورود 6.5 است. این دوره به صورت آموزش از راه دور نیز ارائه می شود.
  • کارشناسی های تلفیقی: رشته های تحصیلی کارشناسی تلفیقی از رشته های تجارت و بازرگانی و کارشناسی حقوق LLB می باشند. بنابراین با اتمام هر یک از رشته ها می توانید به صورت قانونی در استرالیا فعالیت کنید.  طول دوره ها 5 سال است و شهریه سالانه 25000$. آیلتس مورد نیاز ورود 6.5 است.

فهرست کلیه رشته های کارشناسی

 

کارشناسی ارشد حقوق در دانشگاه مک کواری استرالیا

رشته های ارشد حقوق دانشگاه در زمینه های حقوق محیط زیست و حقوق دولتی می باشند. طول دوره ها اکثرا 1 ساله است با شهریه 26000$ در سال. رشته ها در مقطع گواهینامه ارشد و دیپلمای ارشد نیز وجود دارند. رشته ها هم برای دانشجویان حقوق و هم برای دانشجویان غیر حقوق ارائه می شوند بنابراین از زمینه های دیگر نیز می توان وارد شد. آیلتس مورد نیاز ورود 6.5 است. فهرست کامل رشته های ارشد

رشته حقوق در دانشگاه مک کواری استرالیا
رشته حقوق در دانشگاه مک کواری استرالیا

دوره های تحقیقاتی حقوق در دانشگاه مک کواری استرالیا

مک کواری چندین مرکز تحقیقاتی معتبر دارد و هزینه خاصی را به تحقیقات اختصاص می دهد. شانس دریافت بورس در این مقطع نیز بیشتر است. اطلاعات بیشتر را در اینجا بیابید.

 

منبع:

http://www.law.mq.edu.au/

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۳۰ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی