دانشکده‌ حقوق دانشگاه سیدنی
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشکده‌ حقوق دانشگاه سیدنی

دانشکده‌ حقوق دانشگاه سیدنی
دانشکده‌ حقوق دانشگاه سیدنی

رشته حقوق در دانشگاه سیدنی استرالیا

 

این دانشکده در سال 1855در این دانشگاه تاسیس یافت. در حال حاضر این دانشکده 3200 دانشجو دارد. به تازگی دانشکده حقوق به یک مکان جدید و مدرن انتقال یافته است. رشته های دانشگاه:

 

 وکالت (JD ) در دانشگاه سیدنی استرالیا

طول دوره 3 سال است . با اتمام دوره می توانید در استرالیا به صورت وکیل فعالیت کنید زیرا مدرک شما ثبت می شود. شهریه دوره 35000$ در سال می باشد. برای ورود لزومی به ارائه مدرک حقوقی نیست می توانید کارشناسی دیگری داشته باشید. انجام آزمون LSAT (آزمون خاص دانشجویان حقوق) اجباری نیست اما بسته به نوع پرونده و تشخیص دانشگاه ممکن است از شما درخواست شود. 

 

کارشناسی ارشد حقوق در دانشگاه سیدنی استرالیا

در این گروه تعداد زیادی رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دیپلمای ارشد قرار می گیرند. رشته ها دو گروه اند، کارشناسی ارشد حقوق و رشته های تلفیقی با تجارت و بازرگانی. دوره ها از 1 تا 3 سال می باشند. شهریه دوره های دیلما 16000$ در سال و دوره های ارشد 32000$ در سال است.  فهرست رشته ها. اطلاعات بیشتر را در این بروشور ببینید.

رشته حقوق دانشگاه سیدنی
رشته حقوق دانشگاه سیدنی

کارشناسی حقوق در دانشگاه سیدنی استرالیا

دوره های کارشناسی به صورت کارشناسی حقوق و تعدادی دوره های تلفیقی دابل کارشناسی ارائه می شوند که با اتمام دوره دو مدرک کارشناسی دریافت خواهید کرد. طول دوره از 3 تا 6 سال است. شهریه دوره ها اکثرا 35000$ در سال می باشند. فهرست رشته ها

 

دوره های تحقیقاتی حقوق در دانشگاه سیدنی استرالیا

دانشگاه چندین مرکز و موسسه تحقیقاتی معتبر دارد.

  • دکترای تحقیقاتی رشته های حقوقی
  • دکترای تحقیقاتی JD
  • کارشناسی ارشد تحقیقاتی جرم شناسی
  • کارشناسی ارشد تحقیقاتی رشته های حقوقی

اطلاعات بیشتر

 

منبع:

http://sydney.edu.au/law/

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۳۰ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی