دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه لاتروب

دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه لاتروب

رشته تجارت و بازرگانی دانشگاه لاتروب
رشته تجارت و بازرگانی دانشگاه لاتروب

رشته تجارت و بازرگانی در دانشگاه لاتروب استرالیا

 

رشته های تجارت و بازرگانی در دانشکده لاتروب در دانشکده " تجارت و حقوق" ارائه می شوند. این دانشکده خود چندین دپارتمان دارد. آنها که مربوط به رشته های تجارت هستند عبارتند از:

 

دپارتمان حسابداری 30 سال پیش تاسیس یافت. در حال حاضر 2400 دانشجو دارد. در کارشناسی، دوره کارشناسی حسابداری را داریم و در مقطع ارشد: حسابداری، حسابداری حرفه ایی و مدیریت دارایی. به علاوه این دپارتمان رشته های تحقیقاتی و دکترا نیز ارائه می دهد.

دپارتمان مدیرت به تازگی تاسیس یافته اما به سرعت رو به رشد می باشد. زمینه های تحصیلی عبارتند از: بازاریابی، مدیریت، مدیریت ورزشی، مدیریت منابع طبیعی، اطلاعات سیستم های تجاری و توریسم. در مقطع کارشناسی "کارشناسی تجارت" را داریم که به تازگی دو رشته دیگر نیز اضافه شده است: کارشناسی تجارت/بازاریابی و کارشناسی تجارت/مدیریت منابع طبیعی. در این بخش تنها 2 یا 3 رشته در مقطع ارشد ارائه می شوند که مربوط به دوره های توریسم و مدیریت منابع طبیعی هستند. دوره های اصلی ارشد مدیریت را در کالج مدیریت دانشگاه ملبورن که در بالا توضیح داده شده است داریم.

 

در هر یک از این دپارتمان ها تعداد زیادی رشته تحصیلی در مقاطع مختلف وجود دارند. شهریه دوره ها تا 25000$ در سال می باشد و آیلتس مورد نظر دانشگاه 6.0 یا 6.5 است.

 

منبع:

http://www.latrobe.edu.au/lawman/

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۴ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی