دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه گریفیث

دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه گریفیث

رشته تجارت و بازرگانی دانشگاه گریفیث
رشته تجارت و بازرگانی دانشگاه گریفیث

رشته تجارت و بازرگانی در دانشگاه گریفیث استرالیا

 

در دانشکده تجارت دانشگاه گریفیث چندین دپارتمان وجود دارد. تعدادی از آنها که مربوط به رشته های تجارت می شوند در اینجا فهرست شده اند. در هر دپارتمان تعداد زیاد و متنوعی از رشته های تجارت و بازرگانی در کلیه مقاطع برای دانشجویان خارجی وجود دارد. شهریه دوره ها به غیر از تعدادی خاص حدود 20000تا 23000$ در سال می باشند. در هر یک از دپارتمان های زیر، نام و مشخصات دانشجویان موفق فارغ التحصیل ذکر شده است که هر یک از آنها در سازمان های معروف استرالیا و دیگر نقاط جهان مشغول به کارند. با مراجعه به صفحه هر دپارتمان درباره آنها بخوانید.

 

دپارتمان حسابداری، اقتصاد و دارایی دانشگاه گریفیث

در این دپارتمان رشته های حسابداری، بانکداری، تجارت، آمار، اقتصاد و دارایی ارائه می شوند.

 

دپارتمان تجارت بین الملل و مطالعات آسیایی دانشگاه گریفیث

این دپارتمان در ارائه رشته های بین المللی خود در استرالیا پیشرو می باشد. رشته های موجود: تجارت بین الملل، مطالعات آسیایی و روابط بیم المللی.

 

دپارتمان بازاریابی دانشگاه گریفیث

برنامه های بازاریابی این دانشکده به دلیل تنوع و ابتکاری که دارند معروف می باشند. زمینه های تحصیلی: تجزیه تحلیل بازار، سنجش رقیب و مشتری ها، سازمان های شخصی.

 

دپارتمان مدیریت و توریسم دانشگاه گریفیث

مدیریت توریسم تنها رشته مدیریتی این بخش می باشد. باقی رشته ها در زمینه توریسم، هتل داری و جهانگردی هستند. همانطور که می دانید، کویینزلند و بریزبین یکی از مناطق توریستی استرالیا و جهان محسوب می شوند بنابراین حضور این رشته ها در این دانشگاه به دلیل زمینه های کاری فراوان مفید می نماید.

 

منبع:

http://www.griffith.edu.au/business-commerce

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۴ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی