دانشکده مهندسی دانشگاه فناوری کرتین
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشکده مهندسی دانشگاه فناوری کرتین

رشته های مهندسی دانشگاه تکنولوژی کرتین
رشته های مهندسی دانشگاه تکنولوژی کرتین

رشته های مهندسی در دانشگاه تکنولوژی کرتین استرالیا

 

در این دانشکده 4 کالج مجزای مهندسی وجود دارد. در هر کالج رشته ها به صورت کارشناسی، دابل کارشناسی، ارشد و دکترا وجود دارند. دابل کارشناسی ها 5 ساله هستند با شهریه  161000$  برای کل دوره. کارشناسی ها 4 ساله اند با شهریه 126000$ برای کل دوره. آیلتس ورودی برای این مقطع 6 می باشد. دوره های ارشد اکثرا 1.5 ساله هستند و شهریه حدود 50000$ برای کل دوره می باشد.  آیلتس ورودی 6.5 است.

 

کالج مهندسی شیمی و پترولئوم

  • کارشناسی: در این سطح رشته های تحصیلی مهندسی پترلئوم، مهندسی شیمی، مهندسی شیمی/مهندسی پترولئوم و مهندسی شیمی/مهندسی متالوژی را داریم.
  •  ارشد و دکترا: در مقطع ارشد تحصیلی رشته های مهندسی را در سطوح دیپلما و کارشناسی ارشد داریم. دوره های تحقیقاتی در مقاطع ارشد و دکترا وجود دارند.
 

کالج مهندسی عمران و مکانیک

  • کارشناسی: رشته های تحصیلی این مقطع عبارتند از: مهندسی عمران، مهندسی عمران/مهندسی معدن، مهندسی مکانیک، مهندسی مکاترونیک.
  • ارشد و دکترا: در این سطح رشته های ارشد تحصیلی به صورت مدیریت مهندسی وجود دارند. باقی رشته ها به صورت ارشد و دکترای تحقیقاتی هستند.

 

کالج مهندسی الکتریک و کامپیوتر

  • کارشناسی: زمینه های تحصیلی عبارتند از: علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار، علوم کامپیوتر/مهندسی کامپیوتر، شبکه، مهندسی الکتریک، مهندسی الکترونیک و ارتباطات، مهندسی الکترونیک/علوم کامپیوتر.
  • ارشد و دکترا: در مقطع ارشد تحصیلی، رشته ها به صورت دیپلما و کارشناسی ارشد وجود دارند. زمینه های تحصیلی مقاطع ارشد همانند کارشناسی هستند. دوره های تحقیقاتی نیز در غالب ارشد و دکترا وجود دارند.
 

کالج مهندسی معدن استرالیای غربی

این کالج در سال 1902 تاسیس یافت و یکی از مهم ترین و برجسته ترین دانشکده های مهندسی معدن در سطح ملی استرالیا و در سطح جهانی می باشد.

  • کارشناسی: در این سطح رشته های مهندسی معدن، مهندسی متالورژی، ژئولوژی، ژئوفیزیک و علوم فضایی را داریم.
  • ارشد: در این گروه رشته ها در غالب کارشناسی ارشد و با زمینه های تحصیلی نامبرده در بالا وجود دارند.
  • دوره های تحقیقاتی

 

منبع:

http://scieng.curtin.edu.au/?#linkid=curtinhomepage_um

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی