دانشکده مهندسی دانشگاه آدلاید

دانشکده مهندسی دانشگاه آدلاید

رشته های مهندسی دانشگاه آدلاید
رشته های مهندسی دانشگاه آدلاید

رشته های مهندسی در دانشگاه آدلاید استرالیا

 

دانشکده مهندسی این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشکده های مهندسی استرالیا می باشد. تمام رشته های مهندسی در این دانشگاه وجود دارند. کالج های مهندسی مجزا هستند و رشته های متفاوت ارائه می دهند.   دوره کارشناسی 4 ساله و دوره ارشد 2 ساله است.  شهریه دوره ها حدود 34000$ در سال است. آیلتس ورودی دانشگاه برای رشته های مهندسی 6.5 می باشد. برای ورود به دوره های ارشد باید رشته های مهندسی یا علوم مربوطه به ریاضی را ارائه دهید.

 

کالج مهندسی نفت و گاز استرالیا

این دانشکده بزرگترین دانشکده نفت و گاز در نیمکره جنوبی است و یکی از 4 کالجی  است در دنیا که موسسات تحقیقاتی نفت و گاز آن در کنار دانشکده اصلی قرار دارند. زمینه های تحصیلی در مورد علوم ژئو، نفت و گاز و مدیریت هستند. در مقطع ارشد رشته های مدیریت اضافه می شوند.

 فهرست کلیه رشته ها

 

کالج مهندسی شیمی

این دانشکده در سال 1947 تاسیس یافت. رشته های تلفیقی بسیاری با رشته های معدن، بیوشیمی، بیو تکنولوژی و سایر علوم وجود دارند. زمینه های تحصیلی در مورد شیمی ، محیط زیست، بیوشیمی، تکنولوژی غذایی و ... هستند. رشته ها در مقاطع تحصیلی و تحقیقاتی وجود دارند.

فهرست کلیه رشته ها

 

کالج مهندسی عمران، محیط زیست، معدن

 رشته های این دانشکده در زمینه های عمران، محیط زیست، معماری و معدن می باشند. این دانشکده 130 سال سابقه فعالیت دارد. رشته ها در مقاطع تحصیلی و تحقیقاتی وجود دارند.

 

کالج مهندسی کامپیوتر

 این دانشکده فعالیت خود را از سال 1960 آغاز کرد. علاوه بر رشته های نرم افزار و کامپیوتری رشته های کامپیوتر-گرافیک، یعنی هنرهای دیجیتال نیز در این دانشکده ارائه می شوند و در واقع تنها مرکز هنرهای کامپیوتری در استرالیا می باشد که این خود بسیار حائز اهمیت است زیرا که در دنیای مدرن رشته هایی جذاب می باشند.

فهرست کلیه رشته ها

 

کالج مهندسی الکتریک و الکترونیک

 این کالج در سال 1946 تاسیس یافت. علاوه بر رشته های الکتریک و الکترونیک رشته های فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این کالج وجود دارد.

فهرست کلیه رشته ها

 

کالج مهندسی مکانیک

این کالج سابقه دیرینه ای در ارائه رشته های مکانیک دارد. این کالج در واقع فعالیت خود را از سال 1878 آغاز کرد. امروزه طیف وسیعی از رشته های مکانیک را ارائه می دهد. رشته ها در زمینه های  تحصیلی هوافضا، اتوموتیو، مکانیک عمومی، مکاترونیک، انرژی های پایدار و مکانیک در ورزش هستند. تحقیقات در این دانشکده بسیار فعال است.

فهرست کلیه رشته ها  

 

کالج علوم ریاضی 

 رشته های تحصیلی در زمینه های ریاضی محض، کاربردی و آمار هستند.

فهرست رشته ها

 

منبع:

http://www.ecms.adelaide.edu.au/

کالج مهندسی  ئدذرتئرتنئرل مکانیک        

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۹ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی