دانشکده مهندسی دانشگاه  موناش
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشکده مهندسی دانشگاه موناش

دانشکده مهندسی دانشگاه  موناش
دانشکده مهندسی دانشگاه موناش

رشته های مهندسی در دانشگاه موناش استرالیا

 

دانشکده مهندسی

این دانشکده خود چندین کالج مجزا دارد که در پایین فهرست شده اند. در این کالج ها رشته های تحصیلی بیشتر در مقطع کارشناسی هستند و در مقاطع بالاتر رشته ها تنها تحقیقاتی می باشند. مهندسی در دانشگاه موناش بر پایه تحقیقات است. مهندسی ها کاملا مدرن هستند به همین دلیل به تحقیقات فراوان وابسته اند. دوره های کارشناسی 4 ساله اند. دوره های ارشد تحقیقاتی 2 ساله و دکترای تحقیقاتی 3 تا 4 ساله اند. شهریه دوره ها از 31000$ تا 35000$ در سال است. آیلتس مورد نیاز ورودی 6.5 می باشد.

 

کالج مهندسی بیولوژیک

ارائه دهنده رشته های مهندسی پزشکی، بیوشیمی، طراحی اورگانل های زیستی، محیط زیست، مواد غذایی. تحقیقاتی در این دانشکده بسیار فعال است. در حال حاضر موضوعات جذابی در حال بررسی هستند.

 

کالج مهندسی شیمی

این کالج در سال 1961 تاسیس شد و یکی از برجسته ترین کالج های مهندسی شیمی استرالیا می باشد. علاوه بر رشته های مهندسی شیمی تعدادی دابل کارشناسی نیز در این کالج ارائه می شوند که تلفیقی از مهندسی شیمی و دیگر رشته های علوم هستند.

 

کالج مهندسی عمران

در این کالج علاوه بر رشته های عمران، رشته های ژئوماتیک و محیط زیست نیز وجود دارند. رشته ها در مقاطع ارشد نیز ارائه می شوند. موضوعات تحقیقاتی جذاب بسیاری در این کالج در حال بررسی هستند.

رشته های مهندسی دانشگاه موناش
رشته های مهندسی دانشگاه موناش

کالج مهندسی الکتریک و سیستم های کامپیوتری

 رشته های تحصیلی این کالج بسیار متنوع هستند. زمینه های تحصیلی عبارتند از: بیومهندسی، ارتباطات، روبوتیک، سیستم های هوشمند، هوش مصنوعی، فتونیک و ... موضوعات تحقیقاتی این کالج بسیار مدرن و جذاب هستند. 

 

کالج مهندسی مواد

 زمینه های تحصیلی شامل مهندسی مواد، نانوتکنولوژی، بیومتریال و پایداری مواد هستند. رشته ها در هر سه مقطع تحصیلی وجود دارند. به دلیل ماهیت تحقیقاتی این رشته، تحقیقات فروانی نیز در این کالج انجام می گیرد.

 

کالج مهندسی مکانیک و هوافضا

زمینه های تحصیلی عبارتند از: مکانیک جامدات، هوافضا، تکنولوژی نگهداری، مکانیک سیالات و جامدات نانو/میکرو، مهندسی ریل، روبوتیک و مکاترونیک. در این کالج تعداد زیادی دابل کارشناسی وجود دارد.

 

دانشکده فناوری اطلاعات

دانشگاه موناش در میان دانشگاه های گروه هشت، تنها دانشگاهی است که برای فناوری اطلاعات دانشکده مجزایی اختصاص داده است. این دانشکده در نوع خود منحصر به فرد می باشد. بر اساس رده بندی تایمز این دانشکده در میان 50 دانشکده برتر آی.تی دنیا قرار گرفت. زمینه های تحصیلی عبارتند از: آی.تی، مهندسی های نرم افزار، ارتباطات و ... رشته ها در 6 کمپس این دانشکده ارائه می شوند. دوره های کارشناسی 4 ساله اند و دوره های ارشد 2 ساله. در این دانشکده رشته ها در هر سه مقطع وجود دارند. شرایط ورودی و شهریه رشته ها همانند دوره های مهندسی است.

 

 

منبع:

http://www.eng.monash.edu.au/

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۹ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی