دانشکده مهندسی دانشگاه ملی استرالیا
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشکده مهندسی دانشگاه ملی استرالیا

دانشکده مهندسی دانشگاه ملی استرالیا
دانشکده مهندسی دانشگاه ملی استرالیا

رشته‌های مهندسی در دانشگاه ملی استرالیا

 

کارشناسی رشته‌های مهندسی

دانشکده مهندسی دانشگاه ملی استرالیا در رده بندی تایمز 2010 با رتبه 30 در میان 50 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت. در قسمت کارشناسی 1000 دانشجو در حال تحصیل هستند که 250 نفر از آنها دانشجویان خارجی اند. رشته ها به صورت عادی و رشته های تلفیقی ارائه می شوند. در حالت عادی طول دوره 3 تا 4 سال است و رشته های تلفیقی از 4 تا 5 سال هستند. برنامه ها در دو گروه جای می گیرند. برنامه های کامپیوتر و علوم مربوطه و برنامه های مهندسی.

 

مهندسی

در این گروه "کارشناسی مهندسی" را داریم. زمینه های تحصیلی عبارتند از: مکانیک، الکترونیک و ارتباطات، مکاترونیک، انرژی های پایدار، فتونیک، ساخت و مدیریت. چندین دابل کارشناسی نیز در این گروه جای می گیرند. کارشناسی دوم در زمینه های اقتصاد و بازرگانی، هنر، علوم و فناوری اطلاعات هستند.

فهرست کامل رشته ها

 

کامپیوتر

زمینه های تحصیلی رشته ها عبارتند از: فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار، علوم کامپیوتر و ... در این گروه "کارشناسی آی.تی" را داریم. به همراه تعدادی دابل کارشناسی. کارشناسی دوم در زمینه های اقتصاد و بازرگانی، هنر، علوم و مهندسی هستند.

فهرست کامل رشته ها

رشته‌های مهندسی دانشگاه ملی استرالیا
رشته‌های مهندسی دانشگاه ملی استرالیا

کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی

رشته های ارشد هم به صورت تحصیلی و هم به صورت تحقیقاتی هستند. طول دوره ها از 1 تا 2 سال است. تعدادی دابل ارشد نیز وجود دارد. زمینه های تحصیلی همانند کارشناسی هستند. برای ورود باید مدرک کارشناسی مهندسی داشته باشید. رشته هایی مانند ریاضی، فیزیک، فناوری اطلاعات و حتی رشته های تجارت و بازرگانی با ارائه سابقه کار مرتبط با مهندسی نیز قابل قبول هستند.

 

رشته های تحقیقاتی مهندسی

رشته های تحقیقاتی به صورت ارشد و دکترا وجود دارند. دانشگاه ملی استرالیا یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی دنیا می باشد. سالانه هزینه هنگفتی جهت تحقیقات صرف می شود. هم اکنون موضوعات جالب و مدرنی در این دانشگاه در دست تحقیق می باشند. اطلاعات آنها را در اینجا ببینید.

 

منبع:

http://cecs.anu.edu.au

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۹ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی