دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه ولینگتون
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشکده تجارت و بازرگانی دانشگاه ولینگتون

تجارت و بازرگانی در دانشگاه ولینگتون

این دانشکده در مرکز تجاری شهر ولینگتون واقع شده است، جایی که بسیاری از سازمان های تجاری ولینگتون در آن قرار دارند. این دانشکده یک کالج مجزا برای مدیریت دارد و رشته مدیریت در مقطع کارشناسی نیز ارائه می شود. به علاوه تعدادی رشته تحصیلی خاص نیز در این دانشکده وجود دارد. دیگر زمینه های تحصیلی عبارتند از: حسابداری، حقوق بازرگانی، بازرگانی اینترنتی، اقتصاد، دارایی، مدیریت منابع انسانی و روابط صنعتی، اطلاعات سیستم ها، تجارت بین الملل، مدیریت، بازاریابی، مالیات، مدیریت توریسم، سیاست های عمومی...  

دانشکده چندین کالج دارد:

کالج ها
1

کالج حسابداری و حقوق بازرگانی

2

کالج اقتصاد و دارایی

3

کالج مدیریت اطلاعات

4

کالج فرمانداری

5

کالج بازاریابی و تجارت بین الملل

6 کالج مدیریت ویکتوریا

 

کارشناسی

رشته های کارشناسی در غالب های گواهینامه کارشناسی، دیپلمای کارشناسی و کارشناسی ارائه می شوند. رشته ها از 1 تا 3 سال هستند. به طور کلی رشته های کارشناسی در سال های اول تحصیلی به صورت عمومی هستند و در سال های آخر می توانند بر حسب واحدهای انتخابی از رشته های مختلف تخصصی شوند. شهریه رشته ها تا 23000$ در سال می باشد. رشته های مدیریتی گران تر می باشند.

فهرست همه رشته های کارشناسی

 

ارشد و دکترا

در این قسمت تعداد زیادی رشته تحصیلی داریم. رشته ها به صورت گواهینامه ارشد، دیپلمای ارشد و کارشناسی ارشد ارائه می شوند. طول دوره ها از 1 ترم تا 1.5 سال است. شهریه رشته تا 24000$ می باشد به غیر از رشته های مدیریتی که شهریه آنها بالاست و تا 35000$ در سال می رشد.

فهرست همه رشته های ارشد

دوره های تحقیقاتی به صورت دکترا وجود دارند. اطلاعات آنها در قسمت رشته های ارشد آمده است.

 

 

منبع:

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۶ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی