مدارک و دستاوردهای موسسه

مدارک و دستاوردهای موسسه

 

یکی از دستاورد های اولین موسسه، دریافت مدرک QEAC می باشد. این مدرک در ازای گذراندن یک دوره آموزشی و امتحان به افراد اهدا می شود.

سازمان آموزشی PIER برگزار کننده دوره های آموزشی و آزمون مربوطه است.

PIER اختصار عبارت Professional International Education Resources می باشد. PIER به سازمان های اعزام دانشجوی بین المللی فرصتی می دهد تا دانش خود را بر پایه اطلاعات دقیق و معتبر ارتقا دهند.

 

 

 

داوطلب قبل از انجام آزمون باید دوره های آموزشی  PIER را بگذراند. این دوره ها شامل آموزش هایی دقیق و کامل در مورد استرالیا (آب و هوا، فرهنگ، جمعیت...)، قوانین، سازمان های مختلف آموزشی و غیر آموزشی آن، وظیفه دولت استرالیا در پذیرش دانشجویان خارجی و حمایت از آنها، نحوه اعزام دانشجو، وظایف موسسات اعزام دانشجو، تحوه برخورد، جرائم و ...   می باشند.

 

 

پس از مطالعه این عناوین که در درس های دوره آموزشی PIER درج شده اند، داوطلب می تواند آزمون را انجام دهد. در صورتی که موفق به دریافت نمره مورد نیاز آزمون شود، مدرک QEAC اهدا خواهد شد.

آقای سعید علیزاده حصاری مدیر عامل ایلیاد بین الملل، اولین دریافت کننده این مدرک در ایران می باشند. تا کنون تعداد 6 نفر داز کارمندان ایلیاد بین الملل نیز موفق به دریافت این مدرک شده اند و بقیه کارمندان نیز در حال آموزش می باشند. فهرست و نام آنها را در این صفحه می توانید ببینید.

 

با توجه به تسلط کامل به اطلاعات و دانش مشاوران ما، می توانید پرونده خود را با خیال آسوده به ما بسپارید !

 

ایلیاد بین الملل دارای اولین مدرک مشاوره تحصیلی نیوزیلند در ایران

 

 

اطلاعات بیشتر:

 http://www.pieronline.org/

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۶ تير ۱۳۹۰
ویراستار: مدیر