موسسه تکنولوژی نورث لند
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

موسسه تکنولوژی نورث لند

 

موسسه تکنولوژی نورت لند، همان گونه که از اسم آن بر می آید واقع در جزیره شمالی نیوزیلند است.

نورتلند شهری خوش آب و هوا در نزدیگی اوکلند است. اقتصاد این شهر بر پایه کشاورزی، جنگلداری، توریسم، صنایع چوب و مهندسی های آبی است.

این موسسه 6 کمپس در نواحی مختلف سرزمین شمالی دارد. کمپس اصلی در شهر "وانگاری" در شمال شرقی نیوزیلند است. هر کمپس تعداد خاصی از رشته های تحصیلی را ارائه می دهد. در کمپس اصلی تقریبا تمام رشته ها وجود دارند.

گفته می شود این موسسه آموزشی در منطقه خود بزرگترین موسسه آموزش عالی می باشد.

موسسه تکنولوژی نورت لند اولین بار 32 سال پیش در سال 1978 تاسیس یافت.

 

 

رشته های تحصیلی

معماری، هنرهای تجسمی، مهندسی اتوموتیو، تجارت و بازرگانی، تجارت اجرایی، مهندسی عمران، ساخت، رسانه های دیجیتالی، آموزش اینترنتی، مهندسی الکتریک، زبان انگلیسی، مدیریت محیط زیست، جنگلداری، مد، آرایش و زیبایی، توریسم، علوم سلامت.

این رشته ها در مقاطع مختلف تحصیلی قبل از کارشناسی ارائه می شوند. بالاترین مدرکی که این موسسه می دهد مدرک کارشناسی است. مدرک کارشناسی در رشته های زیر وجود دارند:

 

رشته تحصیلی
1

هنر کاربردی

2

تجارت کاربردی

3

پرستاری

4

خدمات اجتماعی

5

ورزش و تفریحات

 

دانشجویان خارجی و خوابگاه

دانشجویان خارجی در این موسسه کم نیستند. از انجا که اکثر رشته ها در مقاطع کارشناسی و پایین تر می باشند و سن دانشجویان کم است بنابراین دانشگاه برای آنها گزینه Homestay  را پیشنهاد می دهد. دانشجویانی که تمایل به این نوع زندگی ندارند می توانند از منازل اجاره ای اطراف دانشگاه استفاده نمایند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۰ آبان ۱۳۹۴
ویراستار: خانم کیاندخت دردشتی