موسسه تکنولوژی ولینگتون
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

موسسه تکنولوژی ولینگتون

 

موسسه تکنولوژی نیوزیلند که  WelTec نامیده می شود یک موسسه آموزش عالی دولتی در شهر ولینگتون است است. این موسسه تازه تاسیس در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است.

این موسسه هم اکنون 11000 دانشجو دارد و 140 رشته تحصیلی ارائه می دهد. زمینه های تحصیلی عبارتند از: توریسم، تجارت، IT ، هنرهای تجسمی، مشاوره، مهندسی و ساخت.

کمپس اصلی این موسسه واقع در پتان است. شهری یه فاصله 15 دقیقه از ولینگتون. به علاوه این موسسه در  ولینگتون، اوکلند و کرایست چرچ هم کمپس دارد.

 

 

رشته های تحصیلی

رشته های تحصیلی WelTec در زیر فهرست شده اند. بالاترین مدرکی که این موسسه ارائه می دهد مدرک کارشناسی است. تعداد زیادی دیپلما و گواهینامه در این موسسه اعطا می شود. با کلیک کردن روی هر یک از لینک های زیر اطلاعات کامل در مورد رشته ها ها را بدست آورید.

اطلاعات کامل در مورد رشته ها را در بروشور زیر بیابید.

  

        دانلود          

خوابگاه

خوابگاه دانشجویی WelTec به تعداد 117 نفر برای دانشجویان خارجی ظرفیت دارد. خوابگاه ها آپارتمان هایی هستند 2 یا 3 خوابه. امکانات خوابگاه ها تکمیل است. اجاره بهای خوابگاه ها هفته ای 160$ است. اطلاعات کامل خوابگاه ها را در این صفحه بیابید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۱۱ آبان ۱۳۹۴
ویراستار: خانم پریسا ذوالفقاری