مرکز فنی و حرفه‌ای تیف نیو سوث ویلز

مرکز فنی و حرفه‌ای تیف نیو سوث ویلز

مرکز فنی و حرفه‌ای تیف نیو سوث ویلز
مرکز فنی و حرفه‌ای تیف نیو سوث ویلز

مرکز فنی و حرفه‌ای تیف نیو سوث ویلز استرالیا

 

تیف نیوسوث ویلز سالانه 500000 دانشجوی جدید ثبت نام می کند. اگر به دنبال کار می گردید، اگر در فکر تغییر شغل خود هستید، اگر ترفیع سمت کاری می خواهید، اگر به دنبال راهی برای تغییر رشته هستید و یا حتی اگر کارفرمایی هستید که به دنبال افزایش مهارت های کاری نیروی کاری خود می گردید حتما به تیف نیوسوث ویلز مراجعه کنید.متاسفانه برای دانشجویان ایرانی این ویزا بسیار سخت صادر می شود و شرایط فرد بایستی به دقت بررسی شود. 

تیف نیوسوث ویلز حدود 1200 رشته تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت در 130 کمپس مختلف ارائه می دهد. رشته ها به صورت تمام وقت، پاره وقت و حتی به صورت ساعت های انتخابی می باشند. البته دانشجویان خارجی تنها می توانند از گزینه تمام وقت استفاده نمایند.

 

رشته های بسیار کوتاه مدتی وجود دارند که تنها در جهت افزایش مهارت های کاری می باشند. در این شرایط به دلیل اینکه شما علم کاری را دارید و تنها به دنبال کسب مهارت می باشید، می توانید درخواست دهید که تعدادی واحدهای درسی را برای شما حذف کنند.

اگر اطلاعات موجود در این صفحه را مطالعه نمایید متوجه خواهید شد که دوره های تیف می توانند راه ورودی شما به دانشگاه های آموزش عالی باشند. بسیاری رشته های تیف معادل سال اول و دوم کارشناسی می باشند.

 

تیف نیوسوث ویلز در ایالت نیوسوث ویلز 10 موسسه اصلی دارد که در 130 کمپس در این ایالت پراکنده شده اند. 4 موسسه در مناطق پر جمعیت شهری و 6 موسسه در حومه شهرها بنا شده اند. این 10 موسسه در هماهنگی کامل با یکدیگر و تحت نظارت تیف نیوسوث ویلز فعالیت می کنند. خدمات خاص حمایت دانشجویان خارجی از جمله برگزاری کلاس های زبان و خوابگاه در تمام موسسات وجود دارد. نام این 10 موسسه در زیر فهرست شده است:

Hunter Institute

 

Illawarra Institute

 

New England Institute

 

North Coast Institute

 

Northern Sydney Institute

 

Riverina Institute

 

South Western Sydney Institute

 

Sydney Institute

 

Western Institute

 

Western Sydney Institute


جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی