دانشکده کشاورزی دانشگاه تاسمانیا

دانشکده کشاورزی دانشگاه تاسمانیا

کشاورزی دانشگاه تاسمانیا
کشاورزی دانشگاه تاسمانیا

رشته کشاورزی در دانشگاه تاسمانیا استرالیا

 

رشته های کشاورزی در این دانشگاه، دانشکده مجزایی دارند و در دانشکده کشاورزی دانشگاه تاسمانیا ارائه می شوند. این دانشکده در هوبارت قرار دارد و مساحتی بیش از 20 کیلومتر را به خود اختصاص داده است.

به طور کلی گفته می شود که تقاضا برای مشاغل کشاورزی در استرالیا بسیار بالاست و به ازای هر دانشجوی فارغ التحصیل از این رشته، 2 موقعیت کاری مناسب وجود دارد. که اکثر این موقعیت های شغلی نیز در شهرهای پایتخت ایالات استرالیا می باشند.

 

بورسیه کشاورزی در دانشگاه تاسمانیا

این دانشکده به لحاظ بورسیه به شدت حمایت می شود. مبلغ این بورسیه برای دانشجویان کارشناسی 150000$ در سال و برای مقاطع بعد از کارشناسی 600000$ در سال می باشد. این بورسیه ها به تعداد قابل ملاحظه ای برای دانشجویان ورودی جدید وجود دارند و هر سال ادامه lمی یابند. برخی از این بورسیه ها کل شهریه دانشگاه را نیز می پردازند. فهرست بورسیه ها را در زیر ببینید:

 

 

رشته های تحصیلی کشاورزی در دانشگاه تاسمانیا

رشته های کشاورزی در این دانشگاه از کارشناسی تا دکترا وجود دارند. تنوع رشته ها به خصوص در مقطع کارشناسی بالاست. رشته های تلفیقی با MBA و اقتصاد و تجارت نیز وجود دارد.

 

برای ورود به مقاطع بالاتر از کارشناسی باید مدارک تحصیلی مربوط به کشاورزی را ارائه دهید. در صورت لزوم 2 سال سابقه کار نیز درخواست می شود.  مدرک زبان مورد نیاز نیز آیلتس آکادمیک بالاتر از 6.0 است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی