دانشکده کشاورزی دانشگاه سیدنی

دانشکده کشاورزی دانشگاه سیدنی

کشاورزی دانشگاه سیدنی
کشاورزی دانشگاه سیدنی

رشته کشاورزی در دانشگاه سیدنی استرالیا

 

رشته های کشاورزی در دانشکده کشاورزی دانشگاه سیدنی یک دانشکده مجزا را به خود اختصاص داده اند. کشاورزی در این دانشگاه قدمت فراوانی دارد و از سال 1910 تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است. رشته های کشاورزی دانشگاه سیدنی در میان دانشگاه های استرالیایی در رتبه های بالا قرار می گیرند و فارغ التحصیلان این رشته نیز در دانشگاه های بین المللی کاملا شناخته شده اند.

 

در این دانشگاه زمین های کشاورزی فراوانی جهت تحقیق مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد.

گفته می شود که تقاضا برای مشاغل کشاورزی در استرالیا بسیار بالاست و به ازای هر دانشجوی فارغ التحصیل از این رشته، 2 موقعیت کاری مناسب وجود دارد. که اکثر این موقعیت های شغلی نیز در شهرهای پایتخت ایالات استرالیا می باشند.

شهریه رشته های کشاورزی حدود 30000$ در سال هستند.

رشته های تحصیلی عبارتند از:

 

رشته های تحصیلی

شاخه های تخصصی این کارشناسی ارشد عبارتند از: کشاورزی و اقتصاد محیط زیست، کشاورزی و تکنولوژی محیط زیست، تقابل بیوسفر/اتمسفر، جنگل و چوب تکنولوژی، تکنولوژی باغبانی.

 

دوره های تحقیقاتی

 

برای ورود به مقاطع بالاتر از کارشناسی باید مدارک تحصیلی مربوط به کشاورزی را ارائه دهید. در صورت لزوم 2 سال سابقه کار نیز درخواست می شود.  مدرک زبان مورد نیاز نیز آیلتس آکادمیک بالاتر از 6.0 است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی