پیش دانشگاهی تاسمانیا

پیش دانشگاهی تاسمانیا

پیش دانشگاهی دانشگاه تاسمانیا
پیش دانشگاهی دانشگاه تاسمانیا

پیش دانشگاهی تاسمانیا استرالیا

 

معرفی

پیش دانشگاهی دانشگاه تاسمانیا برای دانش آموزان خارجی است که تمایل ورود به این دانشگاه را دارند همچنین برای آن دسته از افرادی که نیازمندی های لازم ورود به دوره کارشناسی را ندارند و باید یک دوره پیش نیاز را بگذرانند. باید بدانید که گذراندن دوره پیش دانشگاهی برای ورود به برخی رشته های دوره کارشناسی اجباری می باشد. این رشته ها عبارتند از: پرستاری، بیوتکنولوژی، هنر، حقوق، داروسازی، مهندسی ( دریا، مکانیک، عمران، معماری در هوا و فضا) و تجارت. کمپس این مرکز آموزشی در هوبارت می باشد و انواع خدمات حمایتی برای دانش آموزان خارجی از جمله خوابگاه وجود دارد.

 

برنامه درسی

کلاس ها کوچک می باشند و برنامه درسی طوری تنظیم شده است که دانش آموز با محتوای درسی سال اول دانشگاه خود آشنا شود. این دوره شامل دو ترم می باشد که در کل 32 هفته (720 ساعت) به طول می انجامند.فاصله هر نیم ترم و هر ترم کامل یک هفته تعطیلات وجود دارد. اموزش آکادمیکی زبان انگلیسی جزئی از واحدهای اجباری این دوره می باشد. برخی از واحدهای اختیاری عبارتند از: زیست شناسی، شیمی، مطالعات قانونی، مدیریت، بازاریابی، ریاضیات، فیزیک، فیزیولوژی.  

شهریه هر ترم برابر 9900$ می باشد.

 

نیازمندی های ورود

  • مدرک دیپلم سه ساله دبیرستان و یا مدرک پیش دانشگاهی
  • حداقل 17 سال سن
  • مدرک آیلتس با نمره 5

توجه داشته باشید که اگر دانش آموز زیر 18 سال سن داشته باشد می تواند بدون ارائه آیلتس به استرالیا وارد شود و برای ورود به دوره پیش دانشگاهی آیلتس خود را در استرالیا اخذ نماید. دوره های زبان انگلیسی برای دانش آموزان خارجی برگزار می شود.

 

جهت اخذ پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی