پیش دانشگاهی تیلورز کالج
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

پیش دانشگاهی تیلورز کالج

پیش دانشگاهی تیلورز کالج
پیش دانشگاهی تیلورز کالج

پیش دانشگاهی تیلورز کالج استرالیا

 

معرفی تیلورز کالج

تیلورز کالج، یکی از موسسات آموزشی پیشرو در استرالیا و نیوزلند می باشد و در امر آموزش 85 سال سابقه کاری دارد. دوره های آموزشی شامل دبیرستان، پیش دانشگاهی و چند مدرک دیپلما است و هدف آنها آماده سازی دانش آموز برای ورود به دانشگاه های استرالیا می باشد. برنامه ها طوری تنظیم شده اند که دانش آموزان را به بهترین نحو برای ورود به مقاطع بالاتر تقویت نمایند. علاوه بر دوره های آموزشی نامبرده کلاس های برگزاری زبان انگلیسی نیز در تمام کمپس های تیلورز موجود می باشد.

 

تیلورز کالج 1 کمپس در اوکلند نیوزلند و 3 کمپس در محبوب ترین نقاط استرالیا دارد: سیدنی، ملبورن و پرت. در کمپس های ملبورن و سیدنی سال های 10، 11 و 12 ارائه می شود و در کمپس پرت تنها سال 11. دوره پیش دانشگاهی نیز در تمام کمپس ها برگزار می شود.

کمپس ها به دانشگاه ها نزدیک می باشند و یک محیط کاملا آکادمیک را به وجود آورده اند.

 

تیلورز دو دیپلمای اختصاصی نیز با همکاری دانشگاه گریفیث، دانشگاه چالرز استرت و دانشگاه لاتروب ارائه می دهد: دیپلمای آی.تی و دیپلمای تجارت. در صورت اتمام موفقیت آمیز هر یک از آنها می توانید مستقیما وارد سال دوم رشته های نامبرده در دانشگاه های بالا شوید.

 تیلورز هر آنچه که مورد نیاز یک دانشجوی خارجی تازه وارد می باشد را فراهم می آورد. امکامات خوابگاه تکمیل بوده و امکانات خاص برای دانش آموزان زیر 18 سال وجود دارد.

 

فرم های پذیرش را دانلود نمایید:

کالج سیدنی

کالج ملبورن

کالج استرالیای غربی

کالج اوکلند

 

جهت اخذ پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی