پیش دانشگاهی کنینگ کالج
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

پیش دانشگاهی کنینگ کالج

پیش دانشگاهی کنینگ کالج
پیش دانشگاهی کنینگ کالج

پیش دانشگاهی کنینگ کالج استرالیا

 

معرفی

کنینگ کالج در سال 1982 در استرالیای غربی تاسیس یافت. وظیفه این کالج برگزاری دوره پیش دانشگاهی، دبیرستان، چند دیپلما و گواهی نامه می باشد. دوره پیش دانشگاهی این کالج برای دانشجویان خارجی تنظیم شده است. با اتمام موفقیت آمیز پیش دانشگاهی می توانید به راحتی به دانشگاه استرالیای غربی (عضو دانشگاه های گروه هشت) وارد شوید. به علاوه گذراندن این دوره ورود شما به دانشگاه های تکنولوژی کرتین ، دانشگاه مرداک و دانشگاه ادیث کوان را نیز تضمین می کند. دوره های دیپلمای این مرکز برابر با سال اول کارشناسی دانشگاه می باشند. بنابراین دانش آموز می تواند با گذراندن دوره دیپلما به سال دوم کارشناسی وارد شود.

انواع خدمات حمایتی برای دانش آموزان خارجی مانند خوابگاه وجود دارد.

 

 برنامه درسی

دوره پیش دانشگاهی به دو صورت برنامه استاندارد (11 ماه) و برنامه فشرده (8 ماه) می باشد. 

  • برنامه استاندارد

برنامه استاندارد برای دانش آموزانی است که حداقل نیازمندی های ورود را داشته اند. این دوره در ژانویه شروع و در نوامبر به پایان می رسد. در این برنامه 9 ساعت در هفته زبان انگلیسی تدریس می شود و 4 ساعت به دروس دیگر اختصاص دارد. شهریه این دوره 18800$ می باشد.

  • برنامه فشرده

برنامه فشرده برای دانش آموزانی می باشد که از حد نرمال بالاتر هستند. این دوره در آپریل شروع می شود و در نوامبر به پایان می رسد. شهریه این دوره 15090$ می باشد.

 

نیازمندی های ورود

  • مدرک دیپلم سه ساله دبیرستان و یا مدرک پیش دانشگاهی،
  • حداقل 17 سال سن،
  • مدرک آیلتس.

توجه داشته باشید که اگر دانش آموز زیر 18 سال سن داشته باشد می تواند بدون ارائه آیلتس به استرالیا وارد شود و برای ورود به دوره پیش دانشگاهی آیلتس خود را در استرالیا اخذ نماید. دوره های زبان انگلیسی برای دانش آموزان خارجی برگزار می شود. البته بهتر است با داشتن نمره حد اقل 5 دانشجویان اقدام نمایند. تا از ویزای مناسبتری برخوردار شوند.

 

فرم پذیرش را دانلود نمایید. 

جهت اخذ پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی