دانشگاه  ولنگونگ

دانشگاه ولنگونگ

University of Wollongong
University of Wollongong

دانشگاه ولنگونگ استرالیا - University of Wollongong

 
یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی می باشد که در سال ۱۹۵۱ تأسیس شده است و در شهر ساحلی ولونگونگ، در ایالت نیو سوث ولز استرالیا و در حدود ۸۰ کیلومتری جنوب سیدنی قرار گرفته است. امروزه دانشگاه ولونگونگ به یک مرکز علمی بدل شده است که دارای چندین پردیس در ولونگونگ، شول هیون، پردیس نوآوری در شمال ولونگونگ، در سیدنی و نیز یک پردیس در خارج از خاک استرالیا در امارات متحده عربی شهر دبی می باشد. از شاخصه های بارز این دانشگاه می توان به تحقیقات علمی، مهارت های عمومی و کاری دانش آموختگان و نیز حقوق دریافتی بالای دانش آموختگان آن اشاره نمود.
دانشگاه ولونگونگ همواره تمرکز خاصی بر تحقیقات علمی داشته و در زمینه های مختلفی چون پلیمرهای هوشمند، ابر رساناها، پردازش های استیل، فناوری های امواج میکرو، تحقیقات زیست پزشکی، پرتوهای فیزیک پزشکی و تحقیقات محیط زیستی عملکرد بسیار خوبی داشته است. این مرکز علمی در حال حاضر دارای بیش از ۸ مؤسسه تحقیقاتی می باشد و مؤسسه تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات آن، بزرگترین مرکز تحقیقاتی این رشته در نیمکره جنوبی محسوب می شود.
 

رتبه بندی

دانشگاه ولونگونگ رتبه ۱۰ را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه ۲۱۸ جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ از آن خود کرده است.
دانشگاه ولنگونگ استرالیا
دانشگاه ولنگونگ استرالیا

دانشکده ها

  • دانشکده علوم سلامت، بهداشت و علوم رفتاری: برنامه های این دانشکده عبارتند از علوم بهداشت، پرستاری، مامایی و فیزیولوژی.
  • دانشکده انفورماتیک: برنامه های این دانشکده عبارتند از مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و ارتباطات، اطلاعات سیستم ها و فناوری، ریاضیات و آمار کاربردی.
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده علوم پایه: برنامه های این دانشکده عبارتند از علوم زیستی، شیمی، زمین شناسی و محیط زیست.
  • دانشکده فراساختارهای هوشمند
  • دانشکده هنر: برنامه های این دانشکده عبارتند از ادبیات انگلیسی و فلسفه، زبان های خارجی، تاریخ و سیاست، علوم اجتماعی، رسانه ها و ارتباطات.
  • دانشکده بازرگانی: برنامه های این دانشکده عبارتند از بازرگانی، حسابداری و دارایی، اقتصاد، مدیریت و بازاریابی.
  • دانشکده هنرهای زیبا: برنامه های این دانشکده عبارتند ازموسیقی و نمایش، هنر و طراحی، خبرنگاری و نویسندگی.
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده مهندسی: برنامه های این دانشکده عبارتند از مهندسی عمران، مهندسی معدن، مهندسی محیط زیست، مهندسی فیزیک، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و مکاترونیک.
 
دانشجویان می توانند با مراجعه به خوابگاه های دانشجویی، اطلاعات مفیدی در مورد امکانات اقامتی این دانشگاه به دست آورند.
پس از دریافت پذیرش چطور پذیرش خود را قبول نموده و ثبت نام نمایید این ویدئو را ببینید
 
 
رسانه های اجتماعی دانشگاه
ویدیو های دانشگاه ولنگونگ استرالیا 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۳ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی