دانشگاه کرتین

دانشگاه کرتین

Curtin University
Curtin University

دانشگاه کرتین استرالیا - Curtin University

 

دانشگاه کرتین یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در استرالیا بوده که در منطقه بنتلی شهر پرث در ایالت استرالیای غربی واقع شده است. این مرکز علمی به نام جان کرتین، چهاردهمین نخست وزیر استرالیا نام گذاری شده، بزرگترین دانشگاه ایالت استرالیای غربی بوده و در سال ۱۹۰۲ تأسیس شده است. دانشگاه کرتین علاوه بر ۵ دانشکده اصلی، بیش از ۹۵ مرکز تخصصی را نیز در اختیار دارد و با ۹۰ مرکز علمی در بیش از ۲۰ کشور جهان در ارتباط است. این دانشگاه از اعضای شبکه دانشگاه های فناوری استرالیا بوده و در طیف وسیعی از رشته های علمی و عملی از جمله منابع و انرژی، اطلاعات و ارتباطات، بهداشت، سالمندی و رفاه (بهداشت عمومی) و نیز جامعه و محیط زیست به تحقیقات می پردازد.

دانشگاه کرتین جهت رفاه حال دانشجویان مسلمان مشغول به تحصیل در این دانشگاه، در پردیس اصلی خود محل برگزاری نماز جماعت و نیز محل اجتماع دانشجویان مسلمان ایجاد نموده است. این مرکز علمی از بالاترین میزان جذب دانشجویان بومی و بین المللی در استرالیا برخوردار است. این مرکز علمی ۲ کتابخانه مجهز به منابع اینترنتی و کتاب های الکترونیکی در اختیار داشته و خدمات دیگری چون مشاوره، نگهداری از کودکان، حمایت از دانشجویان ناتوان جسمی، مراکز تفریحی ورزشی، خوابگاه، مرکز کاریابی و خدمات پزشکی به دانشجویان خود ارائه می نماید.

 

رتبه بندی

دانشگاه کرتین رتبه ۱۶ را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه ۳۰۶ جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ از آن خود کرده است.

دانشگاه کرتین استرالیا
دانشگاه کرتین استرالیا

دانشکده ها

  • دانشکده مطالعات بومی
  • دانشکده تجارت
  • دانشکده سلامت و بهداشت
  • دانشکاه علوم اجتماعی
  • دانشکده علوم پایه و مهندسی
 

دانشجویان می توانند با مراجعه به خوابگاه های دانشجویی، اطلاعات مفیدی در مورد امکانات اقامتی این دانشگاه به دست آورند.
 


رسانه های اجتماعی دانشگاه
فیسبوک
توییتر

لینکداین
اینستا
گوگل پلاس
 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۳ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی