موسسه تکنولوژی مانوکائو

موسسه تکنولوژی مانوکائو

 

موسسه تکنولوژی مانوکائو واقع در جنوب شهر اوکلند در منطقه مانوکائو واقع است. کمپس اصلی در فاصله 20 دقیقه ای اوکلند و 12 دقیقه ای مانوکائو قرار دارد. علاوه بر این کمپس 4 کمپس دیگر نیز در قسمت های مختلف اطرف پراکنده اند.

این موسسه تکنولوژی با داشتن 25000 دانشجو، یکی از بزرگترین مراکز آموزشی نیوزیلند محسوب می شود. مانوکائو فعالیت خود را در سال 1970 آغاز کرد. فارغ التحصیلان این موسسه به دلیل اعتبار مدرک خود بسیار سریع جذب بازار کار می شوند.

 

دانشکده ها: 

 

دانشکده ها

1

دانشکده هنر

2 دانشکده پرستاری و علوم سلامت
3

دانشکده تجارت و بازرگانی

4 دانشکده آموزگاری
5 دانشکده مهندسی
6 دانشکده مهندسی و صنایع آب نیوزیلند

 

رشته ها

تنوع رشته ها در این مرکز آموزشی باور نکردنی است به طوری که حدود 1500 رشته تحصیلی درمقاطع مختلف در این موسسه وجود دارد. رشته ها در مقاطع قبل از کارشناسی،  کارشناسی،  کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارند. رشته های ارشد و دکترا محدود هستند و با همکاری دانشگاه اوکلند،  برخی دانشگاه های استرالیا و تعدادی از موسسات پلی تکنیک نیوزیلند ارائه می شوند.

زمینه های تحصیلی عبارتند از: حسابداری، تجارت اجرایی، MBA ، ارتباطات، فناوری اطلاعات، ساخت، نویسندگی، مهندسی ( عمران، کامپیوتر، الکتریک، الکترونیک، ساخت، مکانیک، مکاترونیک، شبکه، وسایل نقلیه...)، زبان انگلیسی، آرایش و زیبایی،  تزئینات و آرایش منظر، مدیریت، بازاریابی، پرستاری و علوم سلامت، هنرهای اجرایی، دریانوردی، کشتی رانی، ورزش و تفریحات، هنرهای تجسمی...

 

فهرست کامل رشته ها

در این میان رشته هایی که در مقطع ارشد و دکترا ارائه می شوند عبارتند از:

  • MBA
  • MPA : حسابدرای حرفه ایی
  • MIB : تجارت بین الملل
  • دکترای MBA

 

خوابگاه

موسسه یک دهکده دانشجویی دارد که در آن انواع امکانات آموزشی و ورزشی - تفریحی وجود دارد. خوابگاه ها نیز در این دهکده به صورت اتاق های تکی در منازل دانشجویی چند نفره هستند. اجاره بهای خوابگاه ها بسیار مناسب است و هفته ای 135$ می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۱۹ آبان ۱۳۹۴
ویراستار: خانم کیاندخت دردشتی