چرا تحصیل در استرالیا و نیوزیلند با ایلیاد بین الملل؟

چرا تحصیل در استرالیا و نیوزیلند با ایلیاد بین الملل؟

چرا تحصیل در استرالیا و نیوزیلند با ایلیاد بین الملل،سازمان آموزش و تعلیم

مقایسه مزایا و امکانات اخذ پذیرش دانشگاه و ویزای دانشجویی ، توسط موسسه ایلیاد بین‌الملل مشاور و یا اقدام به‌صورت شخصی:

 

مراحل کار

 

توسط موسسه ایلیاد بین‌الملل   اقدام شخصی
انتخاب رشته تحصیلی با توجه به شرایط شما تیم ارزیابی پرونده بهصورت تخصصی مناسب ترین گزینه موجود را با توجه به تجربیات خود به شما معرفی می کنند.   به دلیل تعداد بسیار زیاد و متنوع رشته های تحصیلی در استرالیا، انتخاب رشته و دانشگاه توسط خود شما ممکن است تمام اهداف اتی شما را پوشش ندهد.
ارزیابی، بررسی و برابر با اصل مدارک ایلیاد بین‌الملل کلیه مدارک تحصیلی  شما را بهعنوان نماینده رسمی دانشگاه برابربااصل میکند، که یکی از ملزومات اقدام برای پذیرش است. همچنین بررسی صحت مدارک و کامل بودن آنها نیز توسط پرسنل متخصص انجام می‌پذیرد.  

برابربا اصل مدارک در سفارت استرالیا به ازای هر صفحه بیش از 30 هزار تومان و هزینه جداگانه برابربااصل مدارک درصورت اقدام برای چندین دانشگاه.

(در بهترین شرایط که مدارک شما حدود 10 صفحه است، این هزینه برابر 300 هزار تومان است و درصورت اقدام برای دو دانشگاه، هزینه 600 هزار تومان می شود)

ارسال مدارک

ارسال الکترونیکی مدارک شما توسط ایلیاد بین‌الملل به  دانشگاه های موردنظر شما   هزینه ارسال مدارک به استرالیا با پست تی.ان.تی، 50 تا 60 هزار تومان به ازای هر بار ارسال خواهد بود. هزینه این ارسال توسط پست دی.اچ.ال گرانتر است.

حواله شهریه و پذیرش

شهریه دانشگاه، شهریه خوابگاه و بیمه دانشجویی، که در مراحل بعد از دریافت پذیرش دانشجویی و ویزا باید پرداخت گردند، توسط ایلیاد بین‌الملل حواله خواهند شد.

همچنین پرداخت مبلغ Application Fee دانشگاه که از الزامات دانشگاه برای بررسی مدارک شما است و اکثر صرافان  پرداخت این هزینه کم را متقبل نمی شوند، توسط ایلیاد بین‌الملل انجام می پذیرد.

  مواجه با مشکل حواله به علت عدم ثبات نرخ ارز، کمبود و یا عدم وجود ارز کشور مربوطه و یا حواله مبالغ کم نظیر مبلغ Application Fee دانشگاه

خوابگاه

موسسه ایلیاد بین‌الملل توسط پرسنل متخصص، بهترین خوابگاه دانشجویی را بنابر نیاز شما تهیه خواهد کرد.   یافتن محل مناسب زندگی دانشجویی کاری دشوار برای دانشجویی است که هنوز در ایران است و نیازمند اختصاص وقت بسیار است. 

صرفه جویی در وقت

عدم نیاز مراجعه حضوری به سفارت، گرفتن وقت از سفارت و مصاحبه حضوری در سفارت استرالیا به علت اقدام از طریق ایلیاد بین‌الملل   نیاز به مراجعه حضوری به سفارت، گرفتن وقت از سفارت و حضور در سفارت استرالیا
دسترسی به کاتالوگ  دانشگاه دسترسی و مطالعه به روزترین کاتالوگ های دانشگاه در نمایشگاه دائمی ایلیاد بین‌الملل    عدم دسترسی به کاتالوگ های دانشگاه و یا ارسال در در زمان طولانی مدت بنابه درخواست شخصی.

خدمات و هدایای ویژه: کپی رنگی، قرعه کشی،کوله پشتی، نقشه، راهنمای تحصیل  ...

امکان 99 صفحه پرینت رنگی رایگان در دفتر ایلیاد بین‌الملل
امکان شرکت در  قرعه کشی و برنده شدن یک عدد بلیت سفر به استرالیا
دریافت یک عدد کوله پشتی آدیداس شامل هدایای ویژه: نقشه استرالیا، کتاب راهنمای تحصیل و زندگی و یک دو شاخه تبدیل برق ایران به استرالیا و فلش دیسک حاوی اطلاعات پذیرش و فرمهای ویزا ی شما

امکان داشتن ایمیل ادرس شخصی بر روی سرور ایلیاد بین الملل که مشکلات مکاتبات الکترونیک را در صورت در دسترس نبودن ایمیل های دیگر  برطرف می نماید.

 

عدم دسترسی به خدمات و هدایا

 
       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
ویراستار: مدیر