دانشکده دامپزشکی دانشگاه ملبورن
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشکده دامپزشکی دانشگاه ملبورن

دامپزشکی در دانشگاه ملبورن
دامپزشکی در دانشگاه ملبورن

رشته دامپزشکی در دانشگاه ملبورن استرالیا

 

دانشکده دامپزشکی دانشگاه ملبورن، اولین دانشکده دامپزشکی استرالیا می باشد. این دانشکده قدمت فراوانی در ارائه رشته های مختلف تحصیلی و تحقیقاتی دامپزشکی در استرالیا دارد. به علاوه این دانشکده یکی از بهترین و معتبرترین دانشکده های دامپزشکی دنیا است.

 

  ورودی دوره های دکترا دامپزشکی

به طور کلی برای ورود به دوره های بالاتر از کارشناسی باید مدرک دامپزشکی داشته باشید به علاوه در "آزمون ملی دامپزشکی استرالیا" در "انجمن دامپزشکان استرالیا" شرکت کنید و با دریافت نمره مورد نظر به ادامه تحصیل در دکترا ادامه دهید. ارائه 2 سال سابقه کار نیز الزامیست. برای دکترای تحقیقاتی علاوه بر موارد فوق باید پیشنهاد تحقیق خود را آماده داشته باشید و در نظر داشته باشید که یک سوپروایزر این پیشنهاد را می پذیرد.

 

ورودی کارشناسی ارشد دامپزشکی

برای ورود به دوره های ارشد باید کارشناسی دامپزشکی داشته باشید. در صورت لزوم سابقه کار نیز ممکن است درخواست شود. می توان با ارائه یک کارشناسی در یکی از علوم طبیعی نیز برای ورودی اقدام نمود، مشروط به ارائه سابقه کار دامپزشکی. برای ارشد تحقیقاتی علاوه بر موارد فوق باید پیشنهاد تحقیق خود را آماده داشته باشید و در نظر داشته باشید که یک سوپروایزر این پیشنهاد را می پذیرد.

 

دوره های تحصیلی دامپزشکی

  • دکترای دامپزشکی: این دوره تحصیلی است.
  • ارشد بهداشت حیوانات-بیماری های حیوان
  • دوره های اینترنی خاص اقامت: این
  • کارشناسی علوم-دامپزشکی

 

دوره های تحقیقاتی دامپزشکی

در این دانشکده تحقیقات فراوانی همیشه در حال انجام است و یکی از اهداف اصلی دانشکده می باشد.

  • دکترای دامپزشکی
  • ارشد دامپرشکی
  • ارشد دامپزشکی-کلینیکال

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی