دانشگاه نیو‌سوث ولز

دانشگاه نیو‌سوث ولز

دانشگاه نیوسوث ولز

دانشگاه نیو سوث ویلز استرالیا - The University of New South Wales

 
دانشگاه نیو سوث ولز یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در استرالیا، واقع در حومه کنزینگتون در شهر سیدنی است که در سال ۱۹۴۹ تأسیس گردیده است. این مرکز علمی که از اعضای دانشگاه های گروه هشت به شمار می آید، دارای ۸ دانشکده بوده و به ارائه رشته های تحصیلی گوناگون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می پردازد. در میان رشته های تحصیلی این دانشگاه، رشته های مهندسی و فناوری، بازرگانی و اقتصاد، و نیز رشته حقوق از اعتبار بالاتری برخوردار هستند.
دانشگاه نیو سوث ولز بیشترین میلیونرها را به استرالیا معرفی نموده و بیشتر سمت های مدیرت اجرایی در شرکت های استرالیایی در اختیار دانش آموختگان این مرکز علمی می باشد. برخی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه نیو سوث ولز مانند مرکز ملی تحقیقاتی همه گیر شناسی ایدز، مرکز تحقیقات سرطانی (بزرگترین مرکز سرطان شناسی در نیمکره جنوبی) و نیز مرکز تحقیقات مغز و اعصاب، مراکز تحقیقاتی ملی به شمار می آیند.
 

رتبه بندی

دانشگاه نیو سوث ویلز رتبه 4 را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه 45 جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال 2018 از آن خود کرده است.همچنین رتبه 10 کیو اس را در حسابداری ودارایی کسب نموده‌است.دانشگاه نیو سوث ویلز دوباره موفق به کسب 5 ستاره کیو اس جهانی در دسته بندی آموزش،تحقیق ، فرصتهای شغلی و امکانات رفاهی در سال 2018 شده‌است.
 

دانش آموختگان برجسته

دانشگاه نیو سوث ویلز تاکنون دانش آموختگان برجسته بیشماری را در زمینه های مختلف علمی و هنری معرفی نموده است که از آن بین می توان به رؤسای دولت ایالت های نیو سوث ویلز و کوئینزلند، بسیاری از سیاستمداران استرالیا، رهبران احزاب سیاسی مختلف، قضات عالی رتبه دادگاه عالی ایالت نیو سوث ویلز، هنرمندان و دانشمندان بسیاری اشاره نمود.
 

دانشکده های دانشگاه نیو سوث ویلز عبارتند از :

  • دانشکده هنر و طراحی
  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی
  • دانشکده معماری و طراحی محیط
  • دانشکده تجارت و بازرگانی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده علوم پزشکی
  • دانشکده علوم
  • نیوسوث ویلز کنبرا در ADFA
 
ویدیو مصاحبه با نماینده دانشگاه UNSW آقای سدریک چو
آقای سدریک چو نماینده دانشگاه UNSW نیو سوث ویلز نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست تعداد بالای دانشجویان را غیر قابل پیش بینی توصیف نمود. او همچنین در پاسخ به سؤالات مطرح شده مدارک مورد قبول زبان انگلیسی در خصوص ویزای دانشجویی را آیلتس و تافل عنوان نمود و همچنین متذکر شد که برای آن دسته از متقاضیانی که قادر به کسب نمره مورد نظر نشده‌اند مرکز آموزشی* UNSW Global دوره‌های دروس انگلیسی را جهت کسب حد نصاب مورد نیاز برای ورود به دانشگاه ارائه می‌نماید.همچنین برای تحصیل در این دانشگاه مدارک  بنا به نوع رشته و مقطع تحصیلی و همچنین دوره آموزش متفاوت می‌باشد. دانشجویان ایرانی برای اخذ مدرک لیسانس نخست باید دوره دیپلم را گذرانده و سپس به دوره های کارشناسی و بالاتر بپردازند. وی همچنین توضیح داد که مدرک و معدل هر دانشجویی مطابق با استانداردهای پذیرش دانشگاه باید حداقل 65% باشد بعلاوه سطح سواد انگلیسی و تجربه دانشجو نیز مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرد.
 
* در UNSW Global دروس زبان انگلیسی برای دانشجویان محلی و بین المللی ارائه می‌شود .این دروس انگلیسی شامل انگلیسی آکادمیک، انگلیسی تخصصی(تجارت و حقوق) انگلیسی عمومی و آمادگی آیلتس می‌باشد. دروس زبان انگلیسی در سطوح مختلف با طول دوره‌های متفاوت ارائه می‌شود .
 
 
دانشجویان می توانند با مراجعه به خوابگاه های دانشجویی، اطلاعات مفیدی در مورد امکانات اقامتی این دانشگاه به دست آورند.
 

 

رسانه های اجتماعی دانشگاه
فیسبوک
توییتر
لینکداین
اینستا
یوتیوب

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ویراستار: خانم نسرین جولایی