دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن

RMIT University
RMIT University

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن اسیترالیا (آر ام آی تی) - RMIT University

 

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن (به اختصار آر ام آی تی) یک دانشگاه عمومی در استرالیا می باشد که در زمینه فناوری، طراحی، و سرمایه گذاری فعالیت نموده و در شهر ملبورن ایالت ویکتوریا قرار دارد. این مرکز علمی در سال ۱۸۸۷ و به عنوان کالج کارگران ملبورن و در راستای حمایت از صنعتی شدن ملبورن در طول قرن ۱۹ تأسیس شده است. این دانشگاه علاوه بر پردیس اصلی آن که در ملبورن قرار دارد، ۲ پردیس دیگر در حومه شمالی باندورا و برانزویک در اختیار دارد. این دانشگاه برترین مرکز علمی در زمینه طراحی و هنر در استرالیا می باشد و در آموزش رشته هایی از قبیل معماری، کسب و کار و مدیریت، حسابداری و امور مالی، مهندسی مکانیک و برق، علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی نیز از رتبه قابل قبولی برخوردار است.

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن سومین دانشگاه قدیمی شهر ملبورن بوده و تنها دانشگاه استرالیایی است که عنوان سلطنتی را دریافت نموده است. این مرکز علمی از اعضای شبکه دانشگاه های فناوری استرالیا و نیز ائتلاف جهانی U8 می باشد. این دانشگاه در تحقیقات و به ویژه در ابداع رشته های کارشناسی ارشد ۲ گانه که در اواسط قرن بیستم مطرح شدند، پیشرو بوده است و در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ مؤسسه تحقیقاتی چون مراکز تحقیقاتی طراحی، علوم اجتماعی، مالی، مایکروالکترونیک، پردازش و تغییر شکل مواد و طراحی تکنولوژی فضایی یکی از دانشگاه های مطرح در امور تحقیقاتی می باشد. این مرکز علمی دارای ۶ کتابخانه می باشد که مجهز به کتابخانه الکترونیک نیز می باشند.

 

رتبه بندی

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن رتبه ۱۳ را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه ۲۵۲ جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ از آن خود کرده است.

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن اسیترالیا
دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن اسیترالیا

دانشکده ها

  • دانشکده ارتباطات، موسیقی و هنرهای تجسمی
  • دانشکده تجارت
  • دانشکده طراحی، معماری و علوم اجتماعی
  • دانشکده علوم پایه، مهندسی و علوم بهداشت
 

دانشجویان می توانند با مراجعه به خوابگاه های دانشجویی، اطلاعات مفیدی در مورد امکانات اقامتی این دانشگاه به دست آورند.

 


رسانه های اجتماعی دانشگاه
توییتر
یوتیوب
گوگل پلاس

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۳ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی