دانشگاه گریفیث

دانشگاه گریفیث

Griffith University
Griffith University

دانشگاه گریفیث استرالیا - Griffith University

 

دانشگاه گریفیث یک دانشگاه دولتی واقع در جنوب شرقی ایالت کوئینزلند استرالیا می باشد که در سال ۱۹۷۱ تأسیس گردیده است. این دانشگاه، اولین مرکز علمی ارائه دهنده رشته های علوم زیست محیطی و مطالعات قاره آسیا در استرالیا می باشد. دانشگاه گریفیث دارای ۵ پردیس در نقاط مختلف ایالت کوئینزلند می باشد که ۳ پردیس نیثان، مونت گراوات و سوث بانک در شهر بریزبین و ۲ پردیس دیگر در شهرهای لوگان و گلد کوست قرار دارند. دانشگاه گریفیث آموزش خود را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و نیز در شاخه های مختلفی از ارائه می نماید.جمله بازرگانی و مدیریت، جرم شناسی و حقوق، آموزش، مهندسی و فناوری اطلاعات، محیط زیست، برنامه ریزی و کشاورزی، بهداشت، علوم انسانی و زبان های خارجی، موسیقی، علوم و هوانوردی و هنر های تجسمی

دانشگاه گریفیث در مقایسه با دیگر دانشگاه های استرالیا سرعت پیشرفت بسیاری داشته، همواره در حال گسترش بوده و نیز بر دانشگاه های حاشیه اقیانوس آرام تاثیر گذار بوده است. این مرکز علمی دارای بیش از ۳۰ مرکز تحقیقاتی می باشد که در زمینه های مختلفی چون پزشکی، علوم سلامت و بهداشت، فناوری های پدیدار، نوآوری های اجتماعی و فرهنگی، هنر و آموزش، محیط زیست، دولت و توسعه سیاسی به تحقیق و بررسی مشغول می باشند. این دانشگاه امکانات متعدد تفریحی ورزشی را در قالب بیش از ۱۰۰ انجمن و کلوپ ورزشی چون جودو (اولین کلوپ جودو در بریزبن)، راگبی (در میان ۶ کلوپ ورزشی برتر استرالیا) و فوتبال در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

 

رتبه بندی

دانشگاه گریفیث رتبه ۱۷ را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه ۳۳۶ جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ از آن خود کرده است.

دانشگاه گریفیث استرالیا
دانشگاه گریفیث استرالیا

دانشکده ها

دانشکده هنر، آموزش و حقوق: برنامه های این دانشکده عبارتند از جرم شناسی و دادگاه جزایی، جامعه شناسی، زبان شناسی، فیلم، هنر، موسیقی، دبیری و حقوق.

  • دانشکده تجارت
  • دانشکده علوم، مهندسی و فناوری: برنامه های این دانشکده عبارتند از علوم بیومولکولی و علم فیزیک، مهندسی، محیط زیست، فناوری اطلاعات و ارتباطات.
  • دانشکده بهداشت: برنامه های این دانشکده عبارتند از پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان، آناتومی، خدمات انسانی، علوم درمانی، پرستاری و مامایی، فیزیوتراپی و توانبخشی، روانشناسی، علوم بهداشت، علوم کاربردی.

 

دانشجویان می توانند با مراجعه به خوابگاه های دانشجویی، اطلاعات مفیدی در مورد امکانات اقامتی این دانشگاه به دست آورند.

 

ویدیو های دانشگاه گریفیث

رسانه های اجتماعی دانشگاه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۳ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی