دانشگاه کوئینزلند مرکزی

دانشگاه کوئینزلند مرکزی

Central Queensland University
Central Queensland University

دانشگاه کوئینزلند مرکزی استرالیا - Central Queensland University 

 
دانشگاه کوئینزلند مرکزی واقع در شهر راک همپتون ایالت کوئینزلند استرالیا در سال ۱۹۶۷ تأسیس گردیده است. این دانشگاه آموزش خود را در ۲ بخش آموزش عالی و آموزش فنی و حرفه ای (TAFE) در اختیار دانشجویان بومی و بین المللی قرار می دهد. علاوه بر پردیس راک همپتون، این مرکز علمی دارای پردیس های متعددی از جمله پردیس بوندابرگ، پردیس امرالد، پردیس گلدستون، پردیس گلدستون مارینا، پردیس مک کی اورالیا، پردیس مک کی و پردیس نوسا می باشد. این دانشگاه همچنین در کرنز، کنونویل، تاونزویل، چارترز تاورز، یپون، بایلویلا، گرالدتون، کاراثا و پرث مراکز آموزشی خود را دایر کرده است. دانشگاه کوئینزلند مرکزی در شهرهای ملبورن، سیدنی، آدلاید و بریزبین نیز پردیس های خود را در اختیار دارد.
دانشگاه کوئینزلند مرکزی از سطح قابل قبولی در زمینه های مختلف علمی و آموزشی برخوردار می باشد که از آن دست می توان به «صلاحیت کاری دانش آموختگان» این دانشگاه اشاره نمود. این مرکز علمی توجه ویژه ای به تحقیقات علمی داشته و دارای زمینه های تحقیقاتی متعددی می باشد. دانشگاه کوئینزلند مرکزی مؤسسات و مراکز تحقیقاتی مختلفی را چون مرکز تحقیقات مدیریت محیط زیست، مرکز تحقیقات علوم آبی و گیاهان، مرکز تحقیقات مهندسی راه آهن، مرکز تحقیقات علوم اجتماعی، مرکز تحقیقات صنایع ابتدایی، مؤسسه تحقیقات گسترش و نگهداری مناطق و نیز مرکز تحقیقات سلامت روانی و اجتماعی در اختیار دارد.

 

رتبه بندی

دانشگاه کوئینزلند مرکزی رتبه ۲۹ را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه ۶۵۰ - ۶۰۱ جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ از آن خود کرده است.

دانشگاه کوئینزلند مرکزی استرالیا
دانشگاه کوئینزلند مرکزی استرالیا

دانشکده ها

  • دانشکده هنر، تجارت، انفورماتیک، آموزش و پرورش
  • دانشکده علوم، مهندسی و بهداشت

زمینه های تحصیلی دانشگاه کوئینزلند مرکزی عبارتند از طراحی و ساخت محیط زیست، تجارت و گردشگری، هنرهای تجسمی و هنرهای کاربردی، آموزش و پرورش، مهندسی و فناوری، سلامتی و تفریح، جامعه شناسی و علوم اجتماعی، فناوری اطلاعات، صنایع ابتدایی و علوم پایه.

 

دانشجویان می توانند با مراجعه به خوابگاه های دانشجویی، اطلاعات مفیدی در مورد امکانات اقامتی دانشگاه های استرالیا به دست آورند.

 

 

رسانه های اجتماعی دانشگاه

توییتر 

گوگل پلاس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۳ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی