مراکز آموزشی ایالت ویکتوریا
خدمات رایگان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از تمامی دانشگاه های استرالیا

مراکز آموزشی ایالت ویکتوریا

مراکز آموزشی ویکتوریا
مراکز آموزشی ویکتوریا

مراکز آموزشی ویکتوریا - ملبورن استرالیا

 

ایالت ویکتوریا، کوچک ترین ایالت استرالیا می باشد. از شمال به نیوسوث ویلز و از جنوب به استرالیای جنوبی متصل می شود. بیش از 70% جمعیت ویکتوریا ساکن ملبورن هستند. در حال حاضر ملبورن بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد و دومین شهر پر جمعیت استرالیا به شمار می آید. ویکتوریا بعد از نیوسوث ویلز دومین مرکز اقتصادی استرالیا محسوب می شود. صنایع کشاورزی، معدن و نفت و گاز در ویکتوریا فعال می باشند. ملبورن، شهر پایتخت 4 فصل را دارد. در تابستان گرم (دسامبر تا فوریه)، پاییز معتدل( مارچ تا می)، سرد و مرطوب در زمستان( جون تا آگست)، و در بهار( سپتامبر تا نوامبر) خنک است.

 

ژانویه و فوریه ماه های گرم ویکتوریا هستند که متوسط دما به 25.8 درجه سانتیگراد می رسد. در همین زمان است که گردش ها، دوچرخه سواری، قایق رانی، موج سواری و شنا به اوج خود می رسند. در مقابل جون و جولای سردترین ماه ها با متوسط دمای 5.9 تا 14 درجه می باشند. تفریحات فصل اسکی و ورزش های برفی هستند. ویکتوریا یکی از مرتفع ترین کوه های استرالیا را دارد. در زمان های بین ماه های ذکر شده مردم به تفریحاتی مانند ماهیگیری، گلف، کوه نوردی، سوارکاری و صخره نوردی می پردازند.

 

سیستم آموزشی ویکتوریا به سال های 1872 بر می گردد. در زیر نام تمامی مراکز آموزشی ویکتوریا شامل مراکز آموزش عالی، فنی حرفه ای، مدارس و مراکز آموزش زبان انگلیسی ذکر شده است:

 

دانشگاه ها و مراکز آموزشی ویکتوریا

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید

 

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده و منتظر تماس مشاور تحصیلی باشید. در صورت تمایل، می‌توانید فرم کاملتر مشاوره را اینجا تکمیل نمایید.
آخرین بروز رسانی: ۲۴ دی ۱۳۹۷
ویراستار: آقای علی عمانی